معرفی وبلاگ
این وبلاگ در مورد افرادی است که قصد سفر دارند و در انتخاب مکان آن دچار تردید هستند این عزیزان می توانند به وبلاگ ما نگاه بیندازند تا شاید انتخاب بهتری انجام دهند
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 707568
تعداد نوشته ها : 153
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem225

دره كن سولقان (‌شمال شرقي تهران) هملون، وزباد ،‌كشار، آهنگرك، دو چناران، وارنگرود، كردان، واريان ارنگه، اوشان فشم، دره چالوس و اوين.

دره دو چناران: دره حصارك فرحزاد در شمال غربي فرحزاد قرار دارد كه دره اي طولاني با ديدگاههاي متنوع، باغ ها  چشمه ها و مسيري پرافت و خيز و مناسب براي راهپيمايي است كه از مسير مي توان به امامزاده داوود رسيد.
 

دره هملون: دره كوچك و كمي صخره اي در 30 كيلومتري جاده جاجرود بعد از روستاي ميگون پس از پل آهني، واقع است و داراي آب و هواي بسيار سرد درفصل بهار و اوايل تآبستان است.
 

دره آهنگرك: ‌اين دره در غرب آبادي ميگون،5 كيلومتر بالاتر از بخش فشم حدفاصل حاجيه افتآب كوه و كوه آهنگرك با مزارع و درختان سرسبز وبسيار نزديك به بخش ميگون از جمله محيط هاي مناسب براي گردش يك روزه است.
 

دره وزباد: در شمال گلآبدره شميران در مكاني سراشيبي در زيردامنه هاي صخره اي قله سه هزارو صد متري اسپيلت قرار دارد و داراي تعدادي چشمه كوچك است.


دسته ها : تهران
X