معرفی وبلاگ
این وبلاگ در مورد افرادی است که قصد سفر دارند و در انتخاب مکان آن دچار تردید هستند این عزیزان می توانند به وبلاگ ما نگاه بیندازند تا شاید انتخاب بهتری انجام دهند
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 709753
تعداد نوشته ها : 153
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem225

آرامگاه سهراب سپهري
سهراب سپهري شاعر، عارف مشرب و طبيعت گراي معاصر است كه در سال 1307 ه.ش در كاشان متولد شد و در سال 1359 ه.ش دارفاني را وداع گفت و در روستاي مشهد اردهال كاشان به خاك سپرده شد.

آرامگاه مجلسي
اين آرامگاه در گوشه شمال غربي مسجد جامع اصفهان واقع شده و مدفن چند تن از علماي بزرگ شيعه، از جمله آخوند ملا محمد تقي مجلسي و فرزندش آخوند ملا باقر مجلسي_ صاحب بحارالانوار- است.

امامزاده آقا علي عباس
در 8 كيلومتري «بادرود» و 35 كيلومتري شمال شرقي نطنز (حدود 60 كيلومتري كاشان) بقعه و بارگاه باشكوهي با صحن وسيع و ساختمان هاي متعدد قرار دارد و منسوب است به فرزند امام موسي كاظم (ع) كه به امامزاده آقا علي عباس معروف است.

زينبيه
بعد از دروازه طوقچي (ميدان قدس)، در كنار غربي جاده اردستان، در قريه اي به نام اوزنان يكي از مهم ترين زيارتگاه هاي اصفهان قرار دارد. اين محل آرامگاه يكي از دختران بزرگوار امام هفتم (ع) است.
 

بقعه شاه زيد
در شرقي ترين قسمت محله قديمي كرواسكان –خيابان بزرگمهر كنوني، بناي يكي ديگر از امامزاده هاي اصفهان به نام شاه زيد واقع شده كه در دوره پادشاهي شاه محمد خدابنده صفوي بنا شده است.

بقعه ستي فاطمه
يكي از اماكن مقدس اصفهان به نام ستي فاطمه، در مجاورت بقعه شاهزادگان قرار دارد. بقعه ستي فاطمه، مقبره و ضريح دارد و معروف است كه شخص مدفون در اين آرامگاه، فاطمه صغري بنت حضرت موسي بن جعفر (ع) است. ساختمان صحن و بقعه آن از دوره صفويه به يادگار مانده است.


دسته ها : اصفهان
X