معرفی وبلاگ
این وبلاگ در مورد افرادی است که قصد سفر دارند و در انتخاب مکان آن دچار تردید هستند این عزیزان می توانند به وبلاگ ما نگاه بیندازند تا شاید انتخاب بهتری انجام دهند
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 709551
تعداد نوشته ها : 153
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem225

آبشار آب ملخ
اين آبشار در غرب روستاي آب ملخ و در فاصله 60 كيلومتري شهر سميرم قرار دارد.

آبشار شالورا
اين آبشار در 65 كيلومتري غرب اصفان و در نزديكي روستاي چرمهين قرار دارد.

آبشار كرد علياچ
اين آبشار كه در 90 كيلومتري غرب اصفهان و در ارتفاعات دالانكوه قرار دارد، از آب شدن برف هاي دالانكوه به وجود آمده است و در بهار منظره بسيار زيبايي ايجاد مي كند.

آبشار سميرم
اين آشار در 4 كيلومتري شرق سميرم قرار دارد و ارتفاع آن 35 متر است. در اطراف اين آبشار، محلي براي استراحت بازديد كنندگان در نظر گرفته شده است.

آبشار تخت سليمان
در سمت ديگر رشته كوه دنا، يعني جبهه شمالي آن در فاصله نيم ساعت راه پيمايي از ده آب ملخ به چشمه و آبشار تخت سليمان مي رسيم كه مانند پلي بر رودخانه مارب استوار شده است و از طريق ريشه و شاخه هاي درختان كه اين طاق را تشكيل داده است به رودخانه ياد شده سرازير مي شود. اين آبشار در عين زيبايي از خطرناك ترين آبشارهاي ايران نيز محسوب مي شود.

آبشار خضر
آنهايي كه پس از ديدار از استان اصفهان و شهر سميرم و آبشار معروف آن از جبهه شمالي به كوه دنا نزديك مي شوند پس از عبور از رودخاهه نقره اي يا سربي رنگ خضر و گذر از داخل اين روستا و باغ هاي متعدد ميوه آن در فاصله 3 كيلومتري به آبشاري برمي خورند كه در داخل تنگه اي به زيبايي فرو مي ريزد و در فصل مناسب، گل هاي لاله اي را كه در پايين دست ها و در دامنه هاي كوه روئيده اند سيراب مي سازد. آبشار خضر يكي ديگر از آبشارهاي بلند اين سلسله جبال مي باشد كه زيبايي آن همواره باعث جذب توريسم مي گردد.


دسته ها : اصفهان
X