معرفی وبلاگ
این وبلاگ در مورد افرادی است که قصد سفر دارند و در انتخاب مکان آن دچار تردید هستند این عزیزان می توانند به وبلاگ ما نگاه بیندازند تا شاید انتخاب بهتری انجام دهند
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 711633
تعداد نوشته ها : 153
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem225

روستاي سيرچ : شهرستان كرمان ، بخش شهداد ، داراي طبيعت زيباي كوهستاني و آب و هواي مناسب.


روستاي كوهپايه : شهرستان كرمان ، بخش مركزي ، داراي طبيعت زيباي كوهستاني و آب و هواي مناسب.
 
روستاي بيد خوان : شهرستان بردسير ، بخش مركزي ، منطقه خوش آب و هواي كوهستاني با درختان كهنسال.

روستاي دلفارد : شهرستان جيرفت ، بخش مركزي ، داراي دره خوش آب و هوا.

روستاي خبر : شهرستان بافت ، بخش مركزي ، داراي طبيعت زيباي كوهستاني و منطقه حفاظت شده حيات وحش و زيارتگاه شاه ولايت.

روستاي طرز : شهرستان راور ، بخش مركزي ، داراي آب و هواي مناسب در حاشيه كوير و سروهاي بسيار قديمي.

روستاي هنزا : شهرستان بافت ، بخش رابر ، داراي دره كوهستاني و درختان كهنسال گردو.

روستاي لاله زار : شهرستان بردسير ، بخش مركزي ، داراي منطقه گردشگري خوش آب و هوا.


روستاي دوساري : اين روستاي زيبا در فاصله پنج كيلومتري ضلع شرقي جاده جيرفت به كهنوج واقع شده است .
 
روستاي بروات : بروات يكي از آبادي هاي حومه شهرستان بم است كه در پنج كيلومتري آن قرار دارد و مركز بخش مركزي شهرستان مذكور است . بهترين خرما (مضافتي) و مركبات شهرستان بم در اين روستا توليد مي شود .

روستاي باغ دشت :
اين روستا در جنوب غربي شهرستان بم در مجاورت جاده كمربندي كرمان به زاهدان واقع شده و با قنات هاي متعدد و سرسبزي درختان مسير نهرهايش به تفريحگاه و استراحتگاه عمومي مردم و مسافرين تبديل شده است .

روستاي شهداد : شهداد يكي از بخش هاي شهرستان كرمان است و در پست ترين نقطه كوير كه حداكثر 300 متر از سطح دريا ارتفاع دارد ، قرار گرفته است و قنات هاي متعدد دارد . از محصولات اين روستا خرما ، مركبات و حنا است و مركبات آن از جهت شيريني و لطافت كم نظير است . خرابه هاي شهر قديمي شهداد كه به 4000 سال قبل از ميلاد تعلق دارد ، در دشت لوت شهداد در جوار شهر جديد كشف شده است .


روستاي سه كنج : سه كنج يكي از آبادي هاي بزرگ و مركز دهستان سه كنج است كه در شرق ماهان و شمال جاده بم- كرمان (شش كيلومتري راه فرعي بعد از پليس راه) قرار دارد . سه كنج تا شهر كرمان 50 و تا ماهان 15كيلومتر فاصله دارد . اين نقطه از معروف ترين گردشگاه هاي كرمان است . مزار شيخ علي بابا از مريدان معروف شاه نعمت الله ولي نيز در سه كنج است .


روستاي ميمند : ميمند مركز دهستان ميمند از شهرستان شهربابك و يكي از روستاهاي شگفت انگيز ايران مي باشد . مسجد ميمند از ديدني هاي اين روستاست. خانه هاي قديمي اين روستا مانند مناره هايي در دل كوه كنده شده اند.


روستاي پاريز : پاريز از توابع شهرستان سيرجان است كه در فاصله 64 كيلومتري شمال سيرجان قرار دارد ، از معدود روستاهاي بزرگ فعلي اين شهرستان است .
 


دسته ها : كرمان
X